Booking

Kronhede Lejrskole er velegnet for børneinstitutioner, skoler, klubber, foreninger samt til private arrangementer, og med den kommende renovering, om- og tilbygning vil vi også være et attraktivt udgangpunkt for naturturisme, friluftsgæster og vandringsgæster i området.

Er I i tvivl om rammerne er de rette for jeres begivenhed, så ring til os, inden I booker.

Kronheden Lejrskole og Naturhostel har plads til max 40 personer, og hvis jeres arrangement har flere gæster eller deltagere end dette, er det vigtigt at I fortæller dette inden booking. Så kan vi enten hjælpe jer med at finde en løsning eller fraråde jer at bruge vores sted.

OBS: Der er kommet nye priser.
Priserne herunder er gældende pr. 1. januar 2024.

Udflugter, skoler, daginstitutioner og studieture.
Ankomst 6.00-18.00
Ring og hør nærmere

Hverdag med overnatning:
Hvis ikke andet er aftalt er ankomst kl.14.00 og afrejse næste dag kl.11.00
kr.1.500 + 10,- pr. person

Weekend:
Fredag – lørdag, afrejse kl. 11.00. kr. 5.000 + 10,- pr. person
Lørdag – søndag, afrejse kl. 16.00. kr. 5.000 + 10,- pr. person
Fredag – søndag, afrejse kl. 16.00. kr. 7.000 + 10,- pr. person

Uge:
Højsæson 16.000,- (juni-august) + 10,- pr. person
Lavsæson 12.000,- (ellers ring) 10,- pr. person

alle priser herover er excl. forbrug af el. El afregnes til 4,- / kWh

Kalender

Vi sørger for at lægge jeres reserveringer ind i denne kalender, som du ser herunder. Kalenderen kan også vises på dette link.

Har I spørgsmål, så kontakt vores bookingansvarlige Mehli Nygaard på 2384 4400 eller email mehli@privat.dk og forhør jer.

Forhåndsreserveringer, eller spørgsmål til forlængelse af ophold .. alt det kan vi tage en snak om.

Vilkår

Det er vigtigt for os at I får en god oplevelse af at benytte lejrskolen, og det er vigtigt for os. Derfor har vi her samlet nogle oplysninger vedrørende booking af lejrskolen.

Reservering af lejrskolen.

I reserverer lejrskolen ganske enkelt ved at tage kontakt til Mehli Nygaard.

Annulering

Har I brug for at annulere jeres booking, vil vi bede om følgende betaling: Er der mere end 1 år til arrangementet: 0,- Er der under 6 måneder til arrangementet 500,-. Er der under 3 måneder til arrangementet 1000,- Er der under 1 måned til arrangementet 50%. Er der under 2 uger til arrangementet 100%.

Skyldes annuleringen hensynet til nogle aktuelle retningslinjer for forsamlinger af hensyn til corona, så vil annuleringen max. koste 500,-.

Skulle der blive forsamlingsforbud eller andre tiltag på grund af corona, vil vi forbeholde os retten til at annullere jeres booking, hvis jeres arrangement strider mod gældende retningslinjer. Som det ser ud nu (oktober 2021) forventer vi ikke at dette bliver aktuel.

Er skaden sket?

Hvis der opstår skader på Kronhede Lejrskole, inde eller ude, vil proceduren være, at I kontakter os hurtigst muligt.

Er noget i stykker, når I ankommer, er det derfor også vigtigt, at vi får besked, sådan at det kan ordnes, og sådan at I ikke skal lægges det til last.

Går noget i stykker under jeres ophold, vil vi bede jer erstatte skaden.

Misbrug

Kronhede lejrskole er den perfekte ramme for op til 50 personer. Ved booking af lejrskolen forventer vi derfor også at I er meget tydelige omkring det forventede antal gæster overfor os. Det er af hensyn til de fysiske rammer, brand-, vand- og afløbsforhold, af hensyn til naboer og området og af hensyn til at alle vores lejere får en god oplevelse her.

Man fatter ikke hvor fedt, det kan være med hele familien ude i en skov – før man har prøvet det.
TAK – fugle, rådyr og ikke mindst stilheden.

En glad gæst